Dienst na verkoop 


Er is een probleem met uw bestelling, een vraag of opmerking omtrent uw product of factuur?

Wij staan steeds klaar om u te helpen!

 

 Administratief probleem 

U heeft een opmerking of vraag betreffende uw bestelbon, factuur of de levering van uw bestelling?

 Contacteer een medewerker van onze webshops via info@boiler-shop.be of bel:

 

 >>  03/284.55.55 

Op weekdagen doorlopend bereikbaar van 9u tot 12u & 13u tot 16u.

 

 Herstelling binnen garantie 

Uw toestel werkt niet (meer) zoals het hoort en is nog binnen de garantieperiode?

 Neem dan contact op met de dienst na verkoop van de fabrikant zelf. 

 Zij komen het toestel gratis voor u herstellen of vervangen. 

>>  Klik hier

 

 Herstelling buiten garantie 

Uw toestel werkt niet (meer) zoals het hoort en is niet meer binnen de garantieperiode?

 Dan kan u beroep doen op onze eigen hersteldienst tegen een vast tarief. 

Let op: Wij voeren enkel herstellingen uit rondom de gemeente Antwerpen. 

 

 Tarieven 

Controle en herstelling *: 175 € (incl. 6% btw)

*Deze prijs is forfaitair voor 1 verplaatsing, diagnose en uurloon voor de herstelling.

*Extra verplaatsing en eventueel nodige wisselstukken zijn niet inbegrepen! 

 

Maak een afspraak

 >>  03 / 284 55 55 

 

<<  Terug naar de vorige pagina

 

© 2015 - 2024 Boiler-shop | sitemap | rss